Projekt „Berlin Poland 2016-2019”
W ramach projektu “Berlin Poland 2016-2019”, 3-go i 4-go listopada 2016 odbyła się Giełda kontaktów B2B dla producentów odzieży, dodatków, usług z branży odzieżowej oraz berlińskich projektantów i firm modowych.
Nie mogło nas zabraknąć. Uczestnictwo w tym wydarzeniu pozwoliło nam odpowiedzieć na pojawiające się pytania od naszych klientów oraz projektantów, dotyczące tematów związanych z:
Projekt “Berlin Poland 2016-2019” to kontynuacja poprzednich projektów prowadzonych od 2011 roku w formacie B2B, w których przebiegu IDZ połączył ponad 350 przedsiębiorstw z obydwu krajów.
Celem projektu jest rozwijanie sieci kontaktów oraz nawiązanie profesjonalnej współpracy między przedsiębiorstwami w Berlinie i w Polsce, co prowadzi to do zbliżenia obu rynków i otwarcia nowych możliwości handlowych.
Internationales Design Zentrum Berlin (IDZ) – IDZ Berlin to organizacja non-profit istniejąca od roku 1968, która jest jedną z wiodących instytucji w Niemczech zajmującą się promocją oraz wspieraniem designu.
Projekt „Berlin Poland 2016-2019 | Co-operation Network Design & Fashion“ finansowany jest ze środków federalnych – w ramach berlińskiego programu wspierania umiędzynarodowienia i tworzenia sieci współpracy (Förderprogramm für Internationalisierung – Netzwerk Richtlinie) – przy wsparciu Unii Europejskiej (Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego – EFRE).
Autor: Katarzyna Cielecka