Najczęściej zadawane pytania

1. Do kogo skierowane są Wasze usługi?

Jesteśmy przede wszystkim doświadczonymi ekspertami w dziedzinie konstrukcji i produkcji odzieży, dlatego może się do nas zgłosić każdy, kto potrzebuje wsparcia na różnych etapach tworzenia swojej kolekcji lub profesjonalnego doradztwa w tym zakresie.

Współpracujemy z projektantami w kraju i za granicą, którzy cenią sobie wysoką jakość ubioru i wiedzą jak duże znaczenie ma wykończenie stroju.

2. Skąd pewność, że mogę Wam zaufać?

Zajmujemy się modą już od 28 lat. Jesteśmy jedną z niewielu firm z tak dużym stażem, która dobrze sobie radzi pomimo często zmieniających się warunków rynkowych. Mamy wiedzę i umiejętności, które pozwalają nam świadczyć usługi na najwyższym poziomie.

Zaufali nam projektanci nie tylko z Polski, ale i z wielu krajów z całego świata. Nasz zespół tworzą najlepsi specjaliści w dziedzinie krawiectwa oraz konstrukcji i technologii odzieży. Całości dopełniają wykwalifikowani doradcy.

3. Jakie oferujecie usługi?

Możemy pomóc Ci na wielu etapach pracy nad kolekcją. Doradzimy jak odpowiednio przygotować projekt oraz podpowiemy gdzie kupić dobrej jakości tkaniny, dodatki i akcesoria. Przygotujemy szablony krawieckie, odszyjemy pierwowzór oraz nadamy mu odpowiedni kształt – wszystko zgodnie z Twoimi wskazówkami. Obliczymy ilość potrzebnych materiałów oraz zoptymalizujemy zużycie wszystkich surowców. Możemy zająć się również stopniowaniem szablonów krawieckich do wszystkich rozmiarów.

Słowem, rozwiążemy każdy problem, jaki może stanąć Ci na drodze do realizacji projektu oraz odpowiemy na wszystkie pojawiające się pytania. Jeżeli to Twoja pierwsza kolekcja – nie martw się. Masz w nas wsparcie. Wszystkie szczegóły znajdziesz na podstronie oferta.

4. Jakiego typu odzież możecie dla mnie wykonać?

Mamy umiejętności, które pozwalają nam skonstruować odzież dowolnego rodzaju (od mundurków przez ubrania robocze po suknie ślubne), zarówno dla kobiet, mężczyzn i dzieci.

5. Czy moja wizyta u Was jest konieczna do realizacji zlecenia?

Z większością naszych klientów współpracujemy zdalnie, wykorzystując do tego bezcenne zdobycze cywilizacji, w postaci telefonu i wiadomości e-mail. W związku z czym, nie musisz do nas przyjeżdżać. Jeżeli jednak zechcesz nas odwiedzić i zobaczyć na własne oczy jak przebiega praca, będzie nam bardzo miło.

Zapraszamy.

6. Jak zlecić wykonanie szablonu krawieckiego?

Wystarczy, że składając zamówienie, wyślesz nam rysunek lub model opatrzony odpowiednim opisem. Im dokładniejsze wytyczne nam dostarczysz, tym łatwiej będzie nam odwzorować w pełni Twoją wizję.

Wszystkie materiały ślij na: info@artdress.com.pl.

7. W jakiej formie otrzymam szablon krawiecki?

Otrzymasz gotową formę w postaci kartonowych wykrojów, wydruku na papierze termoprzylepnym lub w wersji elektronicznej. Wyboru dokonujesz składając zamówienie.

8. Jak długo trwa przygotowanie szablonu odzieży?

Czas realizacji zamówienia wynosi zazwyczaj do 3 dni roboczych. Może on ulec wydłużeniu ze względu na specyfikę projektu
i oczekiwania klienta.

9. Czy zajmujecie się odszywaniem pierwowzoru?

Tak, odszycie pierwowzoru również wchodzi w zakres naszych usług.

10. Co się dzieje z szablonami krawieckimi, które zostaną wykonane na moje zamówienie?

Każdy z szablonów zostanie zarchiwizowany na naszym serwerze i będzie wyłącznie do Twojego użytku. Wiemy, że zaufanie jest podstawą udanej współpracy, dlatego tak dużą wagę przykładamy do bezpieczeństwa danych naszych klientów. Nigdy nie udostępniamy ich żadnym firmom zewnętrznym.

11. Czym jest digitalizacja szablonów krawieckich?

Digitalizacją nazywa się przeniesienie form krawieckich z postaci papierowej na wersję cyfrową za pomocą programu komputerowego, z zachowaniem wszystkich dotychczasowych elementów i kształtów.

Szablony odzieży zapisane w ten sposób mogą być poddawane kolejnym zmianom, takim jak: stopniowanie, modelowanie czy archiwizacja.

12. Czym jest stopniowanie szablonów krawieckich?

Stopniowanie szablonów krawieckich to inaczej tworzenie szablonu ubioru w różnych rozmiarach. Polega ono na pomniejszeniu lub powiększeniu wzoru modelu przez konstruktora odzieży.

Stopniowanie wykonujemy w oparciu o standardowe lub indywidualnie przygotowane tabele rozmiarów.

13. Czym są trafarety?

Trafarety to inaczej układy kroju. Przygotowanie i wydruk optymalnych układów kroju pozwalają maksymalnie wykorzystać powierzchnię tkaniny, a tym samym zminimalizować ilość odpadów.

Trafarety mogą być wydrukowane na papierze termoprzylepnym, co ułatwia stabilizację materiału podczas krojenia.

14. Z jakich materiałów szyjecie odzież?

Nie boimy się ani wymagających materiałów ani skomplikowanych wzorów. Praca z trudnymi tkaninami, takimi jak szyfon czy jedwab nie stanowi dla nas problemu.

15. W jaki sposób mogę odebrać zamówienie?

Zamówienie można odebrać osobiście, a jeżeli nie będziesz mieć takiej możliwości, wyślemy je kurierem.

Jeśli chcesz, możemy dostarczyć produkty w nieoznakowanej paczce.

16. Ile kosztuje przygotowanie szablonu?

Przybliżone ceny znajdziesz w zakładce oferta. Ich ostateczna wysokość będzie uzależniona od stopnia skomplikowania projektu.

17. Czy podpisanie umowy jest konieczne do realizacji zamówienia?

Nie.

18. Jakie formy płatności są akceptowane?

Akceptujemy płatności w postaci przelewu, gotówki lub za pobraniem.

19. Jak pakowane są produkty?

Każdy z produktów pakujemy we własne worki, albo w te podesłane przez klienta. Jeśli chcesz, możemy je również przesłać
w nieoznakowanym pudełku. Jeżeli produkty mogą się pognieść, umieszczamy je na wieszakach i w ten sposób są transportowane.

20. Jak transportowane są ubrania?

Transport ubrań na terenie kraju i poza jego granicami odbywa się z udziałem firmy kurierskiej, co gwarantuje bezpieczeństwo przesyłki i szybkość dostawy.

Jeżeli masz jakiekolwiek pytania lub potrzebujesz dodatkowych informacji, pisz na: info@artdress.com.pl lub skorzystaj z formularza kontaktowego.

Wszystkie prawa zastrzeżone - Art Dress - 2016